Cart-icon0

Miért választották 2011-ben is
ennyien az Abatoxot?

[tab:KICSIK]

Mert ismerjük a problémájukat, hiszen évente több 1.000 hasonló cipőben járó családon segítünk. Ügyfélszolgálatunk néha néhány szóból mindent megért: “A gyereket valami…”.

Mert tudjuk, hogy az idő nem csak nekünk érték. A GLS 8-18 között jön a csomaggal, a vízórát 8-13 óra között ellenőrzik, a szaki valamikor csütörtökön jön, mi pedig előre egyeztetett időpontban maximum 1-2 órás intervallumban kiérkezünk, és elvégezzük a kért munkát. Értékes időt spórol!

Mert az Ön értékét tiszteletben tartjuk. Kollégáink sosem vittek el semmit Ügyfeleinktől. Mivel fennállásunk óta több 10.000 megrendelést teljesítettünk, elkerülhetetlen volt, hogy egy-két alkalommal ne vádoljanak meg, de ezek minden esetben szerencsésen végződtek. Mindig minden meglett a lakásban!

Mert vállaljuk a rizikókat a családok helyett. A rovarirtásban a garanciavállalás alapvetően felelőtlenség, hiszen ki tudja azt garantálni, hogy az irtás után 1-2 hónap múlva a szomszédból, vagy a közterületről nem fog bekerülni rovar a lakásba. Sokan nem is vállalják ezt, de mi tudjuk, hogy így vagy úgy, de a munkánkért garanciával tartozunk, még ha az szakmailag ésszerűtlen is.

Mert nálunk az olyan apróságok, mint a cipővédő, céges igazolvány, diszkrét megjelenés legalább annyira fontos, mint hogy mindig legyen elegendő benzin az autókban.

[tab:CÉGEK]

Mert külön Ügyfélszolgálat foglalkozik velük! Ha keresnünk kellene egy duguláselhárítót, fix, hogy akkor hívnám, mikor épp munkában van. Nálunk az Ügyfelekkel külön Ügyfélszolgálat dolgozik.

Mert velünk tervezhetnek előre. Hisz egy cég mást sem csinál! Pénzügyi terv, marketing terv, stratégiai terv, költségvetés terv…stb. Ettől olajozott minden. Azok a cégek akik szeretnek előre, és hosszú távra tervezni, bennünk jó partnerre fognak találni.

Mert nem hátráltatjuk a munkát. A cég munkaidejében csak abban az esetben végzünk rovarirtást, ha garantáltan tudjuk, hogy azzal nem fogjuk hátráltatni a munkát, még kellemetlen irtószerszagokkal sem. Indokolt esetben pedig munkaidőn kívül is biztosítunk rovarirtást.

Mert könnyű velünk együtt dolgozni. A hasonló profilú szakis cégekkel az a baj, hogy nagy részük szétszórt, szeretnek halogatni, nem megjelenni. Mi tudjuk, hogy ezek nem férnek bele. Mivel naponta több kollégánk járja folyamatosan a várost, még katasztrófák esetén is 90%, hogy át tudunk irányítani másik kollégát.

Mert rugalmas fizetést biztosítunk. Nem ragaszkodunk a készpénzes fizetéshez. A cégek már nettó 25.000 Ft (indokolt esetben nettó 10.000 Ft) felett választhatják akár a átutalást is.

“Az irtással minden rendben volt. Rugalmasak voltak, diszkrétek, és szerencsére hatékonyak is. Ezek voltak számomra a legfontosabbak.”Gesztesi Károly – színész

[tab:ÓRIÁSOK]

Mert olyan Ügyfeleknél bizonyítottunk már, mint Veszprém Megyei Kórház, Toifor, Metal Art, Synergon, Kingspan, Kuka Robotics, Zara Magyarország, Media Markt, TV2, Hilltop, Technokov. OTP Bank, Telenor.

Mert nem csak az fontos számunkra, hogy a rovarirtás eredményes legyen. 2012-ben folytatjuk cégünk, és kiemelten az ügyfélszolgálatunk fejlesztését, ezért saját vállalatirányítási, és CRM rendszer készítésébe kezdtünk.

Mert mindig van elegendő erőforrásunk. Akár 50.000 m2-es épület rovarirtásával is gyorsan és eredményesen megbirkózunk. Legjobb példa erre a Veszprém Megyei Kórház, ahol rendszerint 1 munkanapunk van a munkára folyamatos működés mellett, de mégis olyan eredményt értünk el, amiért minden ottani orvos és nővér hálás.

Mert a lakossági területen betöltött piacvezető szerepünk példa nélküli tapasztalattal szolgált az elmúlt 20 évben. Ez az időszak felkészített minket arra, hogy ügyesen helyt álljuk nagyobb multinacionális cégeknél is.

Mert szakmai hitelességünket számos alkalommal bizonyítottuk már a médiában, köztük olyan nevekkel, mint az RTL Klub, Mr1.

Mert nagyvállalati Ügyfeleinkkel nem csak Ügyfélszolgálatunk, de ügyvezető igazgatónk személyesen is foglalkozik.
[tab:END]

Itt kérdezhetsz, ha tudunk, válaszolunk:

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.

Név *